tisdag 20 mars 2012

Vilsna européer bland vilda djur i bur

(Bilden är lånad från Lycksele djurparks hemsida)

Idag drar jag och Hjärtat ner på stan för att följa ett gäng europèer, som är på besök, runt på djurparken. Vår skola har deltagit i ett EU-projekt runt barn i behov av särskilt stöd. I och med det har jag fått möjlighet att åka både till Rumänien och till Litauen för att titta på hur de arbetar i skolorna där. I veckan har vi besök från Spanien, Turkiet, Cypern, Litauen och Rumänien och på dagens schema står ett besök på Lycksele djurpark. Trots min mammaledighet ville jag gärna vara med på ett hörn, när de nu är här för att besöka oss, så idag hänger jag med. Några trevliga middagar under veckan har jag också tänkt "snylta" in mig på. Tjipp Tjopp!=) 


Hoppas ni får en trevlig dag! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar