torsdag 8 mars 2012

Älskade lilla Hjärta

doptavla

tavla

barntavla
Så här blev tavlan med Hjärtats foto, födelseinfo. och fotspår som jag gjorde igår. Eftersom ramen har en sarg bakom blir det ett djup i tavlan, så man måste titta in i den för att se alla detaljer, nästan som ett tittskåp. Riktigt bra tycker jag att den blev. Nu har jag henne förpackad i en liten ask förevigt...hihi...ska jag bara hitta en lämplig plats att hänga den på också. Idag kommer mormor och morfar och fikar. När de åker lämnar de efter sig världens busigaste lilla troll, en svart mittelspitz... Hon ska spendera några dagar hos oss på gården medan mormor och morfar åker på en liten "minisemester". Bland annat ska de åka förbi Ikea så jag tänkte passa på att beställa några småsaker...


2 kommentarer:

  1. Riktigt fint gjort! Likaså fotoramarna du visade igår!

    SvaraRadera
  2. Hihi kanske skulle skrivit mini-påskliljor!! ;)
    Åh så fina tavlor du pysslat ihop, dom blev jättesnygga o jag gillade att du använt tapeten som bakgrund!
    Såg att du oxå loppat saker o målat, så billigt o bra!

    Ha en fin dag!

    Kram Liza

    SvaraRadera