måndag 12 mars 2012

kom in i garderoben...



Idag har det som sagt varit en innedag på grund av vädret. Bara hundarna har stuckit ut näsorna... Själv har jag haft hela mig själv i garderoben och rensat och städat lite. Som tur är har jag en lite större garderob än en vanlig sextis... Av en liten skrubb har vi gjort en enkel variant på "gå in garderob". Den är super bra! Helt klart mycket lättare att hålla ordning på sina kläder när man har lite utrymme. Nu har jag i alla fall gått igenom och rensat ut endel som jag aldrig använder. Det som är kvar är sånt som jag heller inte är så sugen på att använda men något måste man väl ändå ha på sig!?  Svårt det där med kläder, aldrig tycks det finnas något som duger...Vill ni se mer av min "gå in garderob" så kan ni klicka här.

Nu har mormor och morfar hämtat sin hund och jag har fått lite nya ljus och småsaker från Ikea. Slagbordet fick de också med sig så det står på plast...Tror det kommer att bli superpraktiskt när jag fått hjul på det. 

Simma lugnt!

1 kommentar: