måndag 12 mars 2012

Har ni sett på maken!




Nu grönskar kvisten som jag tog in för en vecka sedan... Så roligt det är när något som sett så dött ut väcks till liv. Precis som under den årstid vi nu går till mötes. Förresten...kolla in gammfolksblommorna i makrillburkarna...vad är det med alla mina rosa blommor som plötsligt blir vita?

Idag kommer mormor och morfar hem från sin "minisemester" vilket innebär att lilltrollet får flytta hem till sig igen och att mina Ikeasaker blir levererade. Med lite tur får de också med sig slagbordet som jag köpte på Blocket som fortfarande står hos systeryster i Umeå...hoppas hoppas! Idag har vi en blåsig dag på gården...rocken står nog som ett segel på den som vågar sig ut...hihi... Själv stannar jag inne. Kanske skulle rensa lite i garderoben...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar