onsdag 7 mars 2012

Att brista eller inte brista



Ni vet den där stackars karga kvisten jag plockade in i måndags...inte har den brustit ut i sprudlande grönska än inte. Möjligen har knopparna svällt något och man kan ana lite grönt om man tittar nära. Skam den som ger sig. Den får allt stå ett tag till, en del är ju lite sen men när de väl kommer igång så gör de ingen besviken. Vi hoppas att det gäller för min lilla kvist. Så länge får de små träfilurerna agera små blommor på kvisten...skulle bara haft några fler. Får se om Handelsträdgården har dem kvar. I dag har jag ett litet pyssel på gång. Hittade ett stort brev från Fuji i brevlådan idag... 


1 kommentar:

  1. Det fins kvar massor med sånna fina små figurer där, jag var där igår. Tror jag måste dit imorgon också och köpa ett fat jag länge velat ha...

    SvaraRadera