söndag 11 mars 2012

Aprilväder i mars!?


Vilket makalöst aprilväder vi haft idag då... Det började alldeles underbart med strålande sol och plusgrader men innan vi käkat frukost klart och fått på oss kläderna vräker det ner "lapphandskar". Hmmf...jajja...då fick det bli en inne och städa dag istället. Det är otroligt va många timmar den stackars "snabeldraken" måste göra nu på vår kanten, grus och hundhår överallt, jag hinner knappt parkera den innan den ska fram och arbeta igen. Idag får ni se mitt senaste fynd till hjärtats rum. De fina väskorna i hårdpapp fann jag på utförsäljning på leksaksaffären för en hundralapp. Det är egentligen fyra väskor men den minsta var förliten för nallerumpan att sitta på så den fick vara kvar i den näst minsta. Visst är det fantastiskt vilka investeringar man ibland gör!?...hihi...

1 kommentar:

  1. Jag tror det är lika väskor jag köpt till Leos rum, men jag trodde bara det var en väska. Vart tvungen att öppna när jag såg din bild. Hahaha,

    SvaraRadera