torsdag 8 mars 2012

En fjäril har flyttat in

fjäril

fjärilstavla
Plötsligt kryllar det av fjärilar överallt...ja inte ute i snålblåsten förstås... utan i inredningsbutikerna. Riktigt charmiga är de också och då är det svårt att motstå att skaffa sig en. Då kan man antingen beställa en från underbara Bloominghome, där de förövrigt har en massa andra "villhasaker" eller varför inte en från Louise Interiör där de också har superfina saker eller så gör man som jag. Jag googlade fram en fin fjärilsbild som jag norpade, helt lagligt förstås, och fixade till lite i mitt enkla fotoprogram. Sedan var det bara att skriva ut den och rama in i en billig loppisram... Billigt och bra är min filosofi! Känner mig rätt säker på att ingen annan har en exakt likadan tavla hemma hos sig...hihi... Nu blir det halv åtta och kaffe.

Mys pys på er!

1 kommentar:

  1. Den blev riktigt fin. Du saknar inte fantasi min kreativa dotter.

    SvaraRadera