tisdag 28 februari 2012

Verandan klar för ute men innehäng...






  
Ikväll har vi beställt en ny kamera...wiiihoo! Hoppas verkligen den ska hjälpa mig att ta bättre bilder...hihi... Satsade dock inte hela min besparing men ett stort lyft hoppas jag på att det blir. Väntar nu med spänning på att den ska dyka upp. Hoppas, hoppas att det inte tar allt för lång tid...

För ett par dagar sedan gjorde jag och Älsklingen ett ryck och städade upp på verandan. Den är ett ihopbygge på "man tager vad man haver" som de förra ägarna av huset åstadkommit... Lite vitfärg senare och ett gäng härliga trasmattor gör den riktigt hemtrevlig tycker vi. Här kan man sitta och filosofera när vädret inte riktigt är gåutvänligt... Ser fram emot att få fylla upp  med levande blommor och växter. Så länge får det duga med konstgjorda rackare som klarar att termometern fortfarande kan krypa ner långt under blommvänliga temperaturer...

En trevlig kväll önskar jag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar