onsdag 14 mars 2012

Tango, är inte det en dans!?


Fyra små gynnare flyttade in i badrummet för ett tag sedan... Pelargonsticklingarna är av sorten Tango, vit förstås. Vi får väl se om de stackarna överlever mina intesågrönafingrar...hittills tycker jag att det ser lovande ut. Idag har det varit grått och trist väder så vi har spenderat större delen av dagen inne. Grävde fram ett loppislakan med monogram som jag ska försöka mig på att sy en gardin av till sovrummet. Just nu ligger det i tvättmaskinen på tuffaste programmet. Lakanet hade ett par fläckar som jag helst inte vill tänka på hur de kommit till...Hoppas att de försvinner så att jag får upp något i fönstret, just nu gapar det väldigt tomt. Imorgon kommer bästa systeryster och Hjärtats kusin på besök. Då blir det en dag med massor av barnbus, mys och surr...kanske en och en annan kopp kaffe också.


Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar