lördag 10 mars 2012

Ööö nu ska vi se...


Har ni sett min nya kompis!? Den har äntligen kommit... Enligt kamerakillen på Audio video ska det tydligen vara den perfekta kameran för en lagom oteknisk amatörfotograf som jag...hihi...tur att vi känner varandra sedan många år. Annars hade jag kanske varit tvungen att ge han en känga... Om jag lyckas få till några bra bilder med den återstår att se... Tydligen går det i alla fall utmärkt att dokumentera allt damm på lister och lampor... Det roade sig min älskling med i sängen nu på morgonen. Fantastiskt vilken zoom och vilken skärpa! Lampskärmens dammlager ser ut som en mindre fårfäll. Nu ska vi ut i det vackra vädret och se om vi kan fånga nåt fint...på bild alltså!

Tjipp!

1 kommentar:

  1. Oj va kul med ny kamera!
    Önskar mig en systemis jag med!
    Hihi.. ooops!
    Kanske ska tänka om då om den tar så bra damm-bilder!! ;)

    Ha en fin lördag!

    Kram Liza

    SvaraRadera