torsdag 5 juli 2012

Sommarmat på fat


Ikväll har vi provat gurk- och melonsallad som jag hittade receptet till hos Heléns Gott o Blandat... Jag fläskade dock på med lite extra fetaost eftersom vi är som några riktiga ostisar...hihi. Till salladen mumsade vi grillade kycklinglår. En perfekt sommarmåltid, lätt och fräsch. Med på bilden ställde jag min nyloppade smörburk? som jag loppat hos min moster idag och min somriga kökshanduk som jag reat på Åhléns några dagar tidigare. Ser ni så fint de passar ihop?...hoho. Idag har jag och Hjärtat hängt en stund på torget med en god vän. Kaffe, mjukglass och levande musik. Sommaren är ändå härlig... Till och med vår lilla stad blommar upp lite extra då. 

Mys och må!

1 kommentar:

  1. Hej Hanna! Kul att du länkar till min lilla blogg!! Vilken fin blogg du har, härliga bilder, ligger nu bland mina favoriter! Ha´det så gott!! / Helén

    SvaraRadera