lördag 14 juli 2012

Min första bloggbeställning


Fick en beställning på två miniplanscher som jag knåpat med idag... Oj oj oj va roligt men vilken prestationsågren jag får när det liksom blir skarpt läge...hihi. Hon ville ha blommor i rosa eller blått och jag har efter mycket velande valt dessa två svagt rosa blommor. Jag tyckte att de blev fina ihop. Jag ropade in Älsklingen som smakråd men som vanligt svarade han helt fel och jag valde efter eget huvud...hoho. Jag hoppas att beställaren blir nöjd med sina planscher annars får jag väl göra ett nytt försök. Dessutom har jag gjort en liten "tag" att hänga på mina alster. Visst ser det lite mer proffsigt ut...hmmf. Nåja lite extra pill och pyssel är alltid kul...

Ha en bra kväll!

3 kommentarer:

  1. Halloj!
    Attans så fina de blev!! Klart jag vill ha dom!! Tack än en gång!!
    MVH Helén

    SvaraRadera
  2. Jättefina, du behöver inte ha ågren ;)

    SvaraRadera
  3. Vilka fina planscher!!Vad kostar dom?
    Kristina.

    SvaraRadera