torsdag 19 juli 2012

Hurra, det är torsdag idag!



Så ännu en dag till räkningen... Ikväll kom Älsklingen hem som han alltid gör på torsdagarna. Denna torsdag var han speciellt efterlängtad. Hjärtat har haft en hel del fyr för sig i veckan och det har känts rätt tröttsamt ibland. Bland annat har hon kommit på att ställa sig upp i sängen så nu vänder hon och reser sig upp i samma veva som man lagt henne... Inte alls kul att sova när man kan stå och studsa istället...hmmf. Med lite avlösning i barnskötningen passade jag på att åka alldeles själv till en god vän och i lugn och ro prata och dricka kaffe, vilken lyx...hihi. I skåpet i matrummet har det nu fyllts på med diverse loppisfynd. Problemet med skåpet, som min älskade pappa gjort till mig för många år sedan, är att det är för lite djupt. Då han gjorde det, skulle där förvaras tomtar som jag samlade på, då var djupet perfekt. Nu skulle det gärna fått vara lite djupare. Går det att göra något åt det, tror du pappa!? Nu ska jag krypa i kojen och hoppas på att få liiite sovmorgon imorgon.

Sov sött alla fina!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vilket fint skåp!!
    Skönt att få lite avlastning från de små godingarna! Man behöver lite egentid!

    Ha´ det gott!
    / Helén

    SvaraRadera