tisdag 10 juli 2012

En slända och ett krympande berg


Idag har vi haft en dag i tvättstugan... Jisses vad berget hinner växa om man inte tar tag i det direkt. Nu är i alla fall allt tvättat, det mesta vikt och man ser ljuset i tunneln. Lite ståltrådspyssel har det blivit också, blompinnar i olika utföranden. Trollsländan är min favorit men jag har också gjort hjärtan och kronor. Jag tror att det kan bli fina att ha i uteblommorna. Då rostar de efter ett tag men det blir nog bara fint. Vi får se om det går hem hos mina kunder. Ikväll kommer Hjärtats mormor och morfar och hälsar på. Det ska bli trevligt! 

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Men åh så fin!!
    En sån skulle jag gärna pynta blomkrukan med!!
    Jag ÄLSKAR sländor! =)

    Och vilken fin köksträdgård ni har!
    Ser supermysigt ut där!

    Ha det fint!


    Kramar Liza

    SvaraRadera