måndag 16 juli 2012

Krokiga krokar

Igår böjde jag krokar så att jag fick blåsor i händerna...hihi. Kanske är det ett tecken på att det arbetats för lite med grövre arbete. Jag har fått frågan vad mina miniplanscher kostar så jag tänkte att jag kunde svara här om det finns fler som undrar. Planscherna kostar 50kr/st plus frakt. Jag har just packat och skickat två med posten och då kostade portot 26kr. Hoppas bara att de kommer fram hela och fina. Idag ska jag och Hjärtat ner på stan och träffa en vän. Känns lite sådär eftersom den lille sov  dåligt inatt och därmed är en riktig surpuppa nu. 

Tjipp tjopp! 

1 kommentar:

  1. Vilka fina!
    Har en likadan + en annan variant med ett hjärta o 2 krokar som min bror gjort till mig!
    Du är så duktig o pysslig! =)

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera