måndag 9 juli 2012

Skolplanscher i miniatyr



Återigen ekar min lilla "hemmagjorthörna" på gårdsloppisen rätt tom. Denna gång är det dock betalande gäster som fått med sig sakerna hem...hurra! Så nu pysslas det för fullt igen. Jag hittade en gammal flora på en loppis i närheten och den har jag slaktat och gjort "skolplanschreplikor" av. Jag har sneglat på mina skolplanscher och försökt efterlikna dem så gott jag kunnat. Jag tycker faktiskt att de blev ganska bra så jag får nog göra ett par till mig själv också...hihi. I övrigt har vi haft besök av gässens förra ägare idag. Hon hade med sig sin lilla bebbe som var  så söt så söt. Konstigt är det att tänka att Hjärtat faktiskt också varit så liten för inte allt för längesen. Nu sover hon min skatt och jag ska fortsätta mitt pysslande...

Trevlig kväll alla fina!

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du vill vara med i tävlingen!!

    Vilka söta små planscher du gjort, vilken härlig idé! Förstår om du är nöjd, de blev himla fina!

    Kram, Sofie

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilka fina planscher du har gjort! Skulle man kanske få köpa ett par? Maila mej gärna.

    Mvh Helén

    SvaraRadera