söndag 22 juli 2012

Projekt husvagnssemester


I helgen har vi haft min älskade systeryster och hennes fina familj på besök. De ska följa med några kompisar på husvagnssemester till veckan och ville därför låna våran husvagn. En gammal vagn men i mer eller mindre nyskick. Gårkvällen undersökte vi hur man satte upp förtältet... Eller rättare sagt undersökte gubbarna tältet mitt i största sviarsvärmen medan jag och syrran undersökte hur dynorna i sovhörna skulle ligga för att ligga bäst, ingen dålig arbetsfördelning...hihi. Vi köpte vagnen för något år sedan av min moster men har själva knappt använt den. Innan sommaren är slut kanske vi får åka iväg en liten sväng i alla fall. I fredags var jag en snabbsväng på loppis i grannbyn och hittade några fina tallrikar. Därför har jag åter igen rumsterat om i skåpet. Nu blir det film i soffan.

Ha en mysig söndagkväll!

1 kommentar:

  1. Vilket vackert skåp!!
    Har tänkt göra nåt liknande av ett superfint gammalt fönster jag har i gömmorna, kanske blir det av nån dag! =)

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera