tisdag 3 juli 2012

En härlig dag!






En sån trevlig dag vi har haft på djurparken. Hjärtat och Jag Systeryster och hennes lilla familj... Det har varit sånt där perfekt tittapådjurväder, inte för varmt och inget regn. Om det är solsteka alternativt regn har djuren en tendens att söka skydd vilket innebär att man får stå och glo in i tillsynes tomma hägnar. Nu var fick vi se i princip alla djur, vilket är roligt när man ändå är där. Vissa djur är dock trevligare att se än andra. Speciellt många minuter utanför renhagen blev det t.ex. inte... Jag menar renar har vi ju titt som tätt just utanför knuten...hihi. Däremot var björnungarna väldigt söta där de hade brottningstävling inför rätt stor publik. Ikväll har jag gjort det jag skulle göra igår, klippt gräs. Igår fick Hjärtat för sig att hon inte alls tänkte sova så det blev ingen gräsklippning då inte... Nu är det i alla fall gjort värst är bara att det är ogjort om ett par dagar igen men det är en annan femma. Nu hoppas jag att alla som är under ett år i det här huset sover som en stock ända fram till morgonen för själv har jag tänkt slänga mig i soffan och mumsa på nåt smarrigt.

Gokväll gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar