lördag 9 juni 2012

Välkommen till torpet!




 
Nu äntligen är torpet klart att hyra ut. Det är lite skruttigt och det lutar lite hit och dit men de gäster vi haft hittills har varit väldigt nöjda och tyckt att det varit mysigt. Jag hoppas att vi även denna sommar får möjlighet att hyra ut till glada semesterfirare. Det är trevligt med lite liv och rörelse på gården... Idag är vädret sisådär men det gör inget eftersom jag ändå ska vara inne och påta. Bland annat ska jag svänga ihop en tårta till imorgon. Det är nämligen min födelsedag och tårta är ett måste. I år rationaliserar jag bort smörgåstårtan i alla fall. Tycker att det varit lite väl mycket kalasande den senaste tiden och det är inte helt lätt att hålla badformen med allt tårtätande...hihi. Vi får väl se om det överhuvudtaget blir något badväder denna sommar men om det plötsligt skulle vända och bli kanonväder känns det ju tryggare att visa sig lättklädd om det inte putar allt för mycket åt olika håll... 

Ha det så gott!

1 kommentar:

  1. Ser jättemysigt ut!
    Här är det första sommaren som vi hyr ut gäststugan, ska bli spännande!
    Har 3 veckor bokade än så länge!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera