söndag 24 juni 2012

Klick klick klick



Tjoho måste bara titta in en sväng till och tala om att jag provat mina Traderavingar för första gången... Problemet var bara att jag gick bananas och budade på lite allt möjligt. Det var ju så billigt. Det slutade med att jag nu hade fem avier att hämta ut. Alla mer eller mindre onödiga saker men som tur var, som sagt priset var ju knappt värt att prata om. Märkligt att man kan köpa ett krimskramsarmband för, jag tror det var, 43 kronor som sedan kommer hela vägen ifrån Thailand...kan det verkligen löna sig!? Jajja fint var det i alla fall och kommer att sitta fint på den solbrända armen i sommar om nu solen behagar komma till dessa breddgrader någon gång. Bäst av allt var ändå ett par språnkarns nya dojjor som jag budade hem åt Hjärtat. Lite stora än men helnöjd ändå när hon fick prova dem, rosa och fina. Kastar in en bild eller två imorgon eller så... Nu söndagsgodis och film med min älskling.

Mys pys alla goa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar