torsdag 7 juni 2012

Rastlöshet resulterade i loppisskörd



Idag efter lunch blev jag så rastlös så jag hörde av mig till Ewa och kollade om hon ville hänga med en sväng på  loppis i Medelås. Mjodå hon var inte sen på att hänga på. Vi packade med oss barnen och drog iväg på en liten tur... Jag hittade en bricka till garnvindan som jag köpt på samma loppis för ett par veckor sedan. Egentligen skulle jag vilja ha en lite större bricka till mitt "brickbord" men den här får duga så länge. Hjärtat fick en dragelefant som skakar på huvudet så att det pinglar i bjällran när man drar den, helfestlig...hihi. Några andra bra att ha saker blev det också som ni ser. Efteråt svängde vi in på "lanthandeln" och fikade kaffe och glass. En halvtrist dag blev plötsligt en väldigt trevlig dag... Imorgon är det skolavslutning och en kusse tar studenten så då blir det kalasande igen.

Trevlig kväll alla fina!

1 kommentar: