söndag 10 juni 2012

Hipp hipp hurra!


Ni minns att jag berättade att tanten som bodde på gården innan oss brukar skicka kort och små presenter lite nu och då... Titta vad som låg i brevlådan i fredags! En födelsedagspresent till lilla mig...hurra så kul! Ett fint halsband var det i paketet och ett fint meddelade hade hon lämnat på kortet, fina, fina tant K. Fast hon blir lite morrig om man kallar henne tant så säg inte att jag sagt så här...hihi. Jag blev också uppvaktad av min Älskling och Hjärtat på morgonen. En härlig spa-behandling har jag fått av dem. Det ska bli alldeles underbart att i lugn och ro bli ompysslad och få gammkroppen knådad. I eftermiddag väntar vi fikafrämmande. Tårtan är precis garnerad och väntar på att huggas in på. Så trevligt det ändå är att fylla år.

Mys pys ute i stugorna!

2 kommentarer:

  1. Stort grattis till dig på din dag!!
    Så fint halsband o så skönt med lyxiga behandlingar!

    Jag hittade en sida på nätet som jag annonserar på o så har vi några danskar som har sommarhus här i byn som tipsat åt mig!

    Ha en fin dag!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Grattis fina du! Hoppas du får en bra dag. Kram

    SvaraRadera