tisdag 26 juni 2012

En ditten och dattendag




 
Idag bakas det fillimpa på gården. Det är ett sånt där perfekt recept att använda om man har fil med kort datum. Det gör inget om datumet passerat någon dag. Så länge det inte smakar dåligt naturligtvis... Imorgon kommer en underbar vän på besök så idag blir det till att städa och piffa lite här hemma. På bordet i köket har jag ställt ett stort fång med forget me not-blommor. De är ju fantastiskt fina men har en tendens till att skräpa något i hästväg. Det gäller att inte röra i vasen utan bara titta...hihi. Känner när jag ser bilderna att det ser väldigt tomt ut på väggen i köket men jag har sån beslutsångest över vad jag ska sätta upp för något. Jag har beställt en tavellist från Ikea. Tänkte att det kunde vara ett alternativ eftersom man då kan byta ut dekorationerna eftersom humöret ändras. Vi får se... Nä nu ska jag sy flaggspelet klart som jag började med igår. Sedan städning.

Ha det så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar