måndag 23 april 2012

Walk a mile in my shoes



Japp! Ännu en dag med skitväder ändå blev jag tvungen att sticka ut näsan... Jag hade en tid hos ryggknäckaren igen. Det känns som att han utfört underverk för det känns hundra gånger bättre... peppar peppar. Hjärtat fick vara hos mormor och morfar under tiden. Hon tycker det är så festligt att vara där, min goa lilla tjej. Nu sitter hon själv och leker men ibland tippar hon omkull. På väg från ryggknäckaren tittade jag in på den butik som haft utförsäljning. Nu var det inte mycket kvar där men jag hittade ett fint lektält för nästan ingenting och en del andra braåhasaker. Numer får man lite Robin Hood-känsla när man kommer upp i tv-rummet...hihi. Jag ska visa er nån dag vad jag menar. Ikväll blir det en tidig kväll eftersom förra natten va lite orolig. Bilderna visar en glimt av Hjärtats rum där det numer står ett par gamla dojjor. Jag hittade dem i förrådet hos Hjärtats mormor och morfar. Troligen har jag eller systeryster trampat runt i dessa sötisar.

Mysig kväll önskar jag alla!

1 kommentar:

  1. Skönt att du börjar få ordning på ryggen!
    Åh vilka söta skor!
    Har ett par vita sparade som är mina första!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera