lördag 28 april 2012

Back to black



Johopp, hemma igen efter en utflykt till Storuman. Min fina presentbutik hade tyvärr stängt men den kombinerade tyg och möbelaffären hade öppet. Där köpte jag en söt liten skylt att hänga på dörren till Hjärtats garderob. På en loppis hittade jag fina regnkläder och en lära-gå-vagn som ser ut som en "Bubbla". Någon annan dag ska ni få se, den är riktigt fin och till ett bra pris. Jag kunde inte motstå...hihi... Nu är det dax att börja med middagen i köket som numer ser ut såhär. De svarta kuddarna bullar jag upp runt Hjärtat när hon sitter på golvet och leker. Därför fick även en svart kruka och en svart fruktkorg komma in. Eftersom jag tidigare gillat svarta saker och har en massa "på lagret" var det ju lätt att bara plocka fram igen...

Go kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar