söndag 15 april 2012

Snälla fru tö ta bort all snö!


Mina små trädgårdsmästare lubbar runt och sprätter på alla kala fläckar de kan hitta men som ni ser har vi rätt mycket snö kvar på gården. Jag är så less på snön nu...kan den inte bara försvinna!? Större delen av dagen har jag röjt på min gårdsloppis som ni skymtar bakom häggen på den nedre bilden. Stundtals hade jag nyfikna höns på besök. Så småningom hoppas jag på att få andra kunder där men bakvägen dit är fortfarande täckt av snö. Imorgon ska vi åka ner på stan. Hjärtat ska få vara hos mormor och morfar medan jag ska handla lite inför tisdag då alla mammor och bebbar i mammagruppen kommer hit. Hmm...undrar just vad jag ska hitta på att bjuda på. Några förslag någon!?

En skön söndagkväll önskar jag er!

1 kommentar:

  1. Oj va snö ni har kvar, förstår att du vill ha bort den nu!!
    Vilka fina hönor!
    Va är det för raser?

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera