fredag 13 april 2012

Gammal byts mot...gammal


 
Så här har skopåsig platsen i hallen sett ut fram till nu... En lagom sliten stol som jag klätt sitsen på med ett gammalt örngott. Mja den har fyllt sitt syfte men nu har den gjort sitt, åtminstone på den här platsen. Den har blivit utbytt mot en karmstol som jag målat och klätt sitsen på. Mycket bättre och framförallt nåt nytt men det får ni se imorgon... Idag har vi varit ute i det strålande vädret. Jag har också lagat endel barnmat. Hmm...svårt att få det att smaka något när man inte får använda salt men två kycklingrätter och en fiskrätt blev det. Jag fick bästa tipset av en min kompis som var på besök igår...frysa in barnmaten i kakformar. Jag använde muffinsformar som jag ställt i muffinsplåt. Lätt att frysa in och sedan lätt att ta fram och värma önskad mängd. 
Imorgon ska jag städa upp på min gårdsloppis. Vi har haft endel oönskade gäster där i vinter som lämnat små äckliga spår... 

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar