söndag 1 april 2012

Tro hopp & kärlek



Visst är den fin min nya kudde från Svanefors som jag köpt i Stensele på den kombinerade tyg och möbelaffären! Tro hopp och kärlek...tre bevingade, tänkvärda ord...omän det där med tro är en tolkningsfråga. Tro på sig själv kanske! Varför sitter prislappen kvar? funderade en vän som kom på besök...mja för att jag inte klippt bort den än. Kan meddela alla nyfikna att den numer är borta... Idag såg en av gåskarlarna dagens ljus för sista gången. Han var så ettrig och ställde till med oreda i flocken så nu hoppas vi på lite mer lugn och ro. Imorgon tar vi med Hjärtats faster på en "sitesajing" i vår stora stad...hihi... Det skulle visst tittas på fyrhjulingar men jag tänker nog rösta på en liten loppissväng också. Fika på café är i alla fall ett måste. Nu ska jag fixa nåt smarrigt att knapra på till söndagsfilmen...

Mys och må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar