torsdag 19 april 2012

Surare puppa får man leta efter



Idag är humöret inte på topp...Hjärtat sov riktigt oroligt natten mot idag vilket innebar att så gjorde även jag. Ryggen håller på att ta död på mig och våren är utom synhåll. I natt hade vi nio minusgrader...mutter... På den positiva sidan har jag varit hos ryggknäckaren och förhoppningsvis får jag ryggen tillbaka snart, Hjärtat gjorde sin 6 månaders kontroll och allt var fina fisken och på bordet på bron trotsar vi vintern med små söta pärlisar i en underbar jumbokopp som jag norpat hos Hjärtats mormor. De små stackarna får sova inne nattetid. Tror inte att de gillar när temperaturen kryper så lågt...vem gör förresten det!? I natt hoppas jag på att få sova lite bättre och kanske vakna upp med en mindre ond rygg till strålande solsken...hoppas kan man ju alltid göra. Dessutom är det ju fredag i morgon så vem orkar vara på dåligt humör då!?

Hoppas ni andra har en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Usch då...
    Hoppas du fått sova o att ryggen är bättre!
    Så fint på ditt lilla söta bord!

    Trevlig helg!

    Kram Liza

    SvaraRadera