torsdag 30 augusti 2012

Påfyllning inför öppning








Nu har vi flängt färdigt för ett tag och Älsklingens semester börjar lida mot sitt slut. Därför hänger vi ut skyltarna och öppnar upp vår loppis igen. Jag har knåpat ihop endel nya återbrukspyssel till min lilla hörna där. Jag gillar citatet på de gamla emaljlocken jag hittade i skogen nära ett övergivet gammalt torp. Tycker att orden stämmer väl in på mig själv. Det är allt som oftast minst ett järn i elden, annars känns det tråkigt, full fart ska de va...hihi. Skulle tro att det blir glest mellan kunderna nu när semestertiderna är över men någon liten loppare kanske trillar in. Hoppas kan man ju alltid.

Hoppas ni har det gott ute i stugorna!

2 kommentarer:

  1. Synd att du bor så långt bort!! ;-( Hade gärna besökt din loppis!! / Helén

    SvaraRadera
  2. Bara älskar grytlocket. Så klockrent! :)

    SvaraRadera