måndag 20 augusti 2012

Ett rum blir två

Här påtas det för fullt... Eftersom hela lilla familjen delar sovrum när vi bor i stugan har jag byggt en liten skiljevägg så att Hjärtat fått ett eget krypin... Det tar sin lilla tid eftersom det gäller att passa på de stunder hon är vaken. Dessutom vill jag städa undan inför varje tupplur. Jag vill inte att hon ska behöva sova i byggkaos. Jajja nu är det äntligen klart sånär som på ett draperi som ska upp. Trodde glad ihågen att det också skulle bli klart ikväll då jag hittat en perfekt gardinlängd på stan idag. Inte förren vi var hemma och jag öppnade förpackningen insåg jag att jag tagit fel gardin...FEL! Hur lett är inte de. Nu hoppas jag att den rätta snällt väntar i hyllan på affären till jag ska till stan igen... Hyllan på bilden hänger ovan för tv:n i det kombinerade mat och vardagsrummet i stugan. Hyllan hittade jag på loppis för en tia i de olika burkarna förvarar vi diverse saker... Ikväll bänkar vi oss framför tv:n, premiären av Dallas kan man ju inte missa...hihi.

Hoppas ni får en bra kväll!

Published with Blogger-droid v2.0.6

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar