söndag 27 januari 2013

Ny läslampa




Hallå alla godingar! Här tuffar tiden på utan att något märkvärdigt händer. Helgen börjar gå mot sitt slut och vi har knappt hunnit förstå att den börjat. Kan någon vara snäll att bromsa tiden, åtminstone på helgerna, tack! Jag har haft turen att få ett gäng stora konservburkar av de söta "mattanterna" på skolan där jag jobbar. Något kul ska jag nog kunna hitta på med dem. I fredags fick jag dock en som var så tjusig som den var så den fick bli en lampa. Ska bara åka förbi el-affären och köpa tygsladd. Det blir snyggare när sladden blir såpass i fokus som den blir nu. I morgon startar en ny vecka. Nu ska jag ta lite tid till att förbereda inför den. Förhoppningsvis går kommande vecka lika fort som förra. Snart är det sportlov hörrni!

Hoppas ni har det gott!

3 kommentarer:

  1. Så fiffigt..blev himla tufft! Extra snyggt med tygsladd.

    SvaraRadera
  2. Ja det är galet så fort tiden går! Man hinner verkligen inte med ibland.
    Jättefin lampa!
    Får mig att tänka på en lampa som fanns i källarn i min farmor och farfars sommarstuga.
    En vägglampa som farfar gjort av en Blå Mocka burk.
    Man tager vad man haver, på den tiden.

    Hoppas du får en bra vecka!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Attans va´ påhittig du är! :-) Blev kanon!
    Må så gott!!
    Kram Helén

    SvaraRadera