måndag 21 januari 2013

Längtar till våren


 
 Halloj ute i stugorna! Här njuts det av att måndagen snart är över. Nu är det snart helg igen...hihi. Kvällarna lunkar på i samma mönster i lagom takt. Hem, lek, jobb, sova... Jag längtar verkligen efter våren och ljuset. Detta eviga mörker känns så tröttsamt och inspirationen att göra något utöver det vanliga är låg. En liten knotig kvist har jag i alla fall knipsat av, tagit in och snurrat fast små fåglar i. Förhoppningsvis brister den ut i grönska som ger ett litet hopp om att våren faktiskt snart är på väg om än utomhusklimatet basunerar något helt annat. Nu ska jag ta tag i förberedelser inför morgondagen och sedan en stunds mys med min Älskling.

Må så gott alla goa!

2 kommentarer:

  1. Så kul att du vill vara med i min utlottning :)
    Jag känner som du..vill oxå ha vååår!

    SvaraRadera
  2. Hallå där!

    Så fint med kvistar!
    Har oxå tagit in ett gäng!
    Sött med pippifåglarna oxå!

    Ha det fint!

    Kramar Liza

    SvaraRadera