lördag 5 januari 2013

Kärlek i sovrummet





 
Igår var Älsklingen ute och "nöjeskörde" med fyrhjulingen... När han väl kom hem framkom att remmen flugit av och han blivit tvungen att pulsa någon kilomet i djupsnö...hihi. Jajja så kan det gå. Det enda som var bra med att remmen gått av var att han skulle åka till Storuman för att köpa en ny. Snabbt gjorde jag mig och Hjärtat klar för att kunna följa med. Storuman är ett liiitet samhälle men de har ett par trevliga butiker som jag gärna besöker när vi ändå är där. Skulle nu Älsklingen få spendera pengar på sitt intresse så ville jag inte vara sämre. Jag hittade både det ena och det andra men idag får ni se mina nya fina kuddfodral  men orden KÄR och LEK. Lägger man dem tätt ihop blir det KÄRLEK. Kuddfodralen kommer från Serholt. Idag har vi inte gjort många knop. Det är snudd på att det varit lite trist i brist på aktivitet. Imorgon får vi dock trevligt sällskap. Det ser jag fram emot.

Hoppas ni har en mysig kväll!

1 kommentar:

  1. Så fint ni har i sovrummet och visst är det väl där det ska finnas kärlek ;).
    Ha nu en fin söndag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera