måndag 14 januari 2013

Ett steg närmare



Här är det vinter och kallt... Det är knappt man vill sticka näsan utanför dörren dagar som denna. Trots det är det bara att bylsa på sig och vara ute med barnen på rasterna. Väl hemma är det skönt att krypa upp i soffan under filten. I lördags slank vi in på Åhléns och hittade endel saker på rean. Bland annat köpte vi den här fina fåtöljen som nu mer står i ett hörn i Hjärtats rum. Nu fattas bara en tallrikshylla att ha böcker i så är läshörnan komplett. Hyllan ska morfar hjälpa oss med när jag fått tummen ur och ritat hur jag vill ha den. Just nu ligger dock sådan planering på is eftersom kvällarna går åt till jobbplanering men snart ska jag nog vara på banan igen och kvällarna kan nyttjas till roligare saker, hyllplanering till exempel...

Trevlig kväll alla glada!

1 kommentar:

  1. Å så roligt med hyllplanering och så lyxigt att ha någon som snickrar till en!
    Vilken fin fåtölj!
    Påminner mig om att jag måste klä om vår gamla Emma-fåtölj som är ordentligt nedsliten. Ska bara hitta ett tyg som jag gillar. =)

    SvaraRadera