söndag 6 januari 2013

Åter till vardagen



Idag har vi haft trevligt besök av sonen till gårdens förra ägare och hans trevliga flickvän. De är så gulliga som vill hålla kontakten och "komma hem" och titta hur vi sköter gården...hihi. Kuddar till tv-rummet blev det också på vår lilla tripp till Storuman. Dessa är från Svanefors och är vita lurviga myskuddar. Den lilla lyktan är en gammal fotogenlampa som jag ställt ett ljus i. Jag gillar dessa lyktor. I hallen har jag en som jag gjort om till lampa. Bilder på den kan ni se här och här... Det känns lite vemodigt att julledigheten är slut men samtidigt känns det vettigt att återgå till arbetet imorgon och att vardagsrutinerna kommer åter. Vårterminen brukar gå snabbt med alla dess lov och ledigheter. Snart är det sommar!

En skön kväll önskar jag er!

1 kommentar:

  1. Ja fy vad tråkigt det är att julledigheterna är över! Det gick ju så fort minsann..
    Vad tråkigt att vi inte fick med ditt bidrag. Kommentera gärna igen med länk till bidraget så ska jag lägga upp det under månadens pyssel! Kram emelie

    SvaraRadera