onsdag 10 oktober 2012

Vardagslyx


Frukostbesök av finaste vännen har jag haft idag... Färska frallor och en underbar bukett med rosor hade hon med sig. Det är vardagslyx det! En hel del surr blev det och dessutom bokade vi in trevligheter framöver. Det måste bokas annars har vi svårt att hinna ses, vi bor nästan tio mil från varandra. En träff runt Halloween blir nästa gång och det sätter redan sprätt på fantasin. Kul att planera in ett "spökkalas" i all enkelhet förstås men lite pynt och lull lull blir det nog allt. I övrigt blir det nog en lugn dag. Hjärtat har varit lite extra grinig ett par dagar. Jag antar att det har med tänderna att göra. Igår trillade hon och slog i munnen mot bordskanten, stackaren. Hoppas att hon inte skadat tänderna innan de ens kommit fram. Det är nog en av mina större fasor. Att själv ramla och slå ut gaddarna, så fruktansvärt. Därför försöker jag hålla huvudet högt de gånger jag ramlar, om jag hinner...hoho. 

Hoppas ni har en fin dag!

1 kommentar:

  1. Härligt med goa vänner! Då är man rik! Fin, fina blommor!!
    Ha´ det gott! / Helén

    SvaraRadera