måndag 29 oktober 2012

Brödbox istället för påsar



Eftersom det äts endel mackor i den här familjen blir det ofta så att brödpåsar ligger framme på köksbänken och skräpar. Jag gillar inte alls när det ligger saker framme och har därför sneglat på olika brödboxar. Nu hittade jag en på Ica maxi till helt rätt kurs och jag har löst problemet med brödpåsarna, tror jag...hihi. Vi har riktigt härligt vinterväder här hemma på gården idag. Landskapet är helt vitt, himlen är blå och det är 6 minusgrader. Det kanske blir till att bylsa på sig och gå ut och leka i snön en stund, vi får se.

Hoppas ni har en härlig dag!

1 kommentar:

  1. Åh den brödboxen har jag suktat efter ett tag, köpte ju kakburken tidigare :). Vi har samma problem med brödpåsar som är fula på bänken.
    Härligt med snö, längtar verkligen efter den.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera