tisdag 11 december 2012

Nytt på hyllorna



Tjoho idag kom äntligen mina fina hjortar som jag beställt för bra längesen men som man säger: Den som väntar på något gott... Visst är de goa de små liven? Jag tycker det är lite Narnia över dem. De fick ta plats långt från pilliga små fingrar för de pallar nog inte en vurpa ner i backen. I övrigt har jag hunnit med lite mys med Hjärtat efter jag kommit hem från jobbet. Det känns lite konstigt att vi numer bara hinner ses ett par timmar om dagen. Lite förberedelser inför morgondagens jobb har det också blivit så nu händer det nog inte mer här hemma. Bums i säng tror jag allt att det blir.

Gonatt alla fina!

1 kommentar:

  1. Förstår hur det känns! Men det viktiga är att lillan känner att hon är viktig . Man brukar ju säga hellre lite kvalitetstid än kvantitetstid.
    God natt från Mom

    SvaraRadera