söndag 16 december 2012

Julrosor i fönstren



I år testar jag med julrosor istället för julstjärnor i fönstren... Mina julstjärnor brukar inte hålla sig fina speciellt länge därför provar jag nu något nytt. Idag har vi haft en lugn hemmasöndag. På förmiddan var vi ute och städade hos djuren och sedan hämtade vi granris till en tilltänkt granbock. Om det blir någon bock återstår att se. Imorgon startar sista arbetsveckan innan jullovet. Ska bli riktigt skönt med lov trots att jag bara hunnit jobba ett par veckor. Det känns härligt att hela lilla familjen ska få vara lååånglediga tillsammans.

Mys och må!

2 kommentarer:

  1. Åå så fint med julrosor!
    Du vet väl att de går att plantera ut sen?
    Har själv en ute i rabatten som blommar fint några gånger om året.

    Kram och trevlig kväll!

    SvaraRadera
  2. Hejsan vännen!
    Jag klarar inte heller av julskärnor men tyvärr tycker jag julrosren är lika svår men såå vacker att jag brukar köpa en iaf :).
    Kan tro att det känns härligt att vara julledig med familjen och på så vis får du ju en bra mjukstart på jobbet.
    Ha en bra vecka, kram Ing-Britt

    SvaraRadera