måndag 10 september 2012

Höstrusk = innemys



 
Hurv idag känns det verkligen som höst. Träden har börjat gulna och regnet faller i jämn takt... Eventuellt åker vi ner till idag och gör en liten loppissväng men det beror på. Kanske drar vi upp filten och myser inne istället. På verandan har jag gjort lite höstmys. Drömmen vore att sätta in en liten vedkamin där så att vi kunde nyttja den längre men det går fortfarande utmärkt de dagar solen lyser och hjälper till att värma upp. Igår var jag på Me and I party hos en kompis. Det är svårt att låta bli att köpa något för de har så mycket fint och det är superkvalité på kläderna. Jag beställde en dress i retrofärger med äpplen på och en rosa klänning med en sköldpadda i fickan åt Hjärtat. Medan jag var på "partaj" passade bästaste mormor Hjärtat. En vinteroverall och en vintermössa hade hon med sig. Tur att vi inte blir bortskämda av denna underbara mormor...hihi. Nä nu blir det att titta in hos er andra i bloggvärlden. Kul att det är så många som tittar in här!

En härlig dag önskar jag er!

3 kommentarer:

  1. Åh, så mysigt. Du har en sådan underbar inredningstil. Så vill jag med inreda mitt hem ,men det genomgår just nu renovering... men det kommer väl det med

    SvaraRadera
  2. Visst är det härligt med lite höstmys.
    Var på ett sånt party för första ggn för ett par veckor sedan och köpte plychbyxor och himmel så sköna dom är...
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  3. Hej!! Så roligt att du hittade min blogg, din är ju hur fin och mysig som helst med! Här ska jag kika runt ett tag =)
    Ja synd att du bor lite långt bort från våran butik...men har du vägarna förbi någon gång är du varmt välkommen!! =)
    Önskar dig en finfin kväll.
    Kramar

    SvaraRadera