måndag 29 april 2013

Måla måla måla




Hej på er! Nu var det längesen jag tittade in här... På gården stökar vi för fullt med vårbestyr mest ute men även inne mellan jobb, lek och sömn... I helgen har jag bland annat målat taket på verandan och det känns rejält i kroppen måste tilläggas. Dessutom fick en skruttig loppad bricka fötter i form av träknoppar och lite färg och blev plötsligt som ny. Nu har möblemanget hunnit ändras endel sedan bilderna togs och brickan har fått en annan placering men utseendet är desamma. Imorgon har jag tagit föräldraledigt för att spendera en dag med min älskade dotter. vi ska bland annat träffa en god vän på öppna förskolan och leka lite. På eftermiddagen åker vi till andra goda vänner för att fira Valborgsmässoafton. Jag hoppas verkligen att jag slipper ligga och hålla i huvudet på onsdag men man vet aldrig när det numer är långt mellan gångerna som det skålas i starkare drycker...hihi.

Hoppas ni har det gott!

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Hoppas du hade en kul kväll igår och slipper huvudbank idag.
    Vad fin den blev din bricka, måste nog göra nåt liknande jag oxå.
    Ha de gott, kram Ing-Britt

    SvaraRadera