torsdag 21 mars 2013

Läshörna i barnrummet





 Hej å hå! Nu är det snart helg igen. Jag fick tjuvsmaka på helgen eftersom Hjärtat inte är helt kry. Därför har jag varit hemma med henne idag. Tyvärr kallar jobbet imorgon så någon långhelg fick jag inte njuta av. Istället får Älsklingen vara hemma med febertrollet imorgon. En hel extra dag hemma leder till endel extra pysslande. Detta pysslade jag dock med igår. Tavlan har jag haft länge och jag älskar den. Det är så vackra bilder som man byter varje månad. Saxlampan är ett loppisfynd. Nu har både lampan och ramen på tavlan fått en dusch av svartfärg för att passa ihop med benen på fåtöljen. Luftballongen fick sig också en dusch men om den ska få hänga där är osett. Ser lite väl dyster ut där den svävar kan jag tycka. Psst jag har enligt tavlan tjuvstartat april redan. Kanske för att jag längtar efter våren men ännu mer för att mars-bilden är väl trist.

En skön kväll önskar jag er!

1 kommentar:

  1. du är så påhittig :) jätte fin idé mad lampan.
    hoppas lillan kryar på sig, inge kul när de är hängiga.
    trevlig helg

    SvaraRadera