tisdag 19 februari 2013

Fyndat igen bland det andra ratat



Hej på er! Här rullar det på som vanligt... I måndags var vi i Umeå och röntgade Hjärtats höfter. Det såg bara bra ut vilket var ett glatt besked. Innan vi åkte hem hälsade vi på hos finaste systeryster. Kusinerna fick sig en rolig lekstund tillsammans. Min syster och hennes familj håller på att bygga ett spronkarns nytt hus i Umeå, lyllo dom...hihi. Därmed rensar de i skrymslen och förråd och jag hade turen att få med mig en massa saker hem till mitt sommarloppis. Väl hemma kunde jag inte låta bli att glutta i lådorna och hittade en del som jag norpade direkt till mitt egna hem. Bland annat hittade jag de söta ljusglasen på fot. De får nu stå på hyllorna i köket. Idag har efter jobbet åkte jag och Hjärtat med en god vän på loppis. Jag hittade ett perfekt litet bord till Hjärtats rum som numer har fem centimeter kortare ben och grundfärg på sig. När det är klar får ni se resultatet. Nu ska jag fnissa till Maria och Mindy...

Ha det gott alla goa!

2 kommentarer:

  1. Vad fint du har det i ditt kök!
    Önskar dig en trevlig kväll.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det är ju så roligt att rota igenom kartonger och fynda på loppisar.
    Ska bli spännande och se bordet!
    Kram

    SvaraRadera